marți, 4 ianuarie 2011

About Love.

uneori imi simt inima atit de grea incat mi'as dori ca cineva sa mi'o tina in palme... macar pentru citeva secunde.si de fiecare data cind obosesc, sa fie acolo... pentru acele secunde. mi'as dori sa imi zimbeasca tandru si apoi... si apoi sa scape acel zimbet ... multumit. vreau sa invat sa dorm linga cineva. pentru ca nu stiu... sa invat sa respir atunci cind sarut si sa iubesc diminetile. vreau ca atunci cind ne despartim iar eu ma intorc sa il privesc... sa fie acolo, in mijloc de drum, zimbind. vreau sa astept cu nerabdare iarna ca sa ii sarut fulgii de pe buze si sa'mi strecor mina in buzunarul lui. mi'as dori sa verific telefonul de 7 ori pe minut ca sa vad daca mi'a scris si apoi sa ma chinui sa nu'i scriu prea mult... vreau sa'i fac un ceai... sa'i spun ca sunt dependenta de ciocolata si el sa nu uite. vreau sa'i port camesile cind ma trezesc. vreau sa ne uitam la filme de groaza si el sa rada de mine cind imi pun miinile la ochi. vreau sa nu mai pling la sfarsituri... vreau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu