marți, 4 ianuarie 2011

Sa te uit...

 deschid usa si ies…las totul in urma…gindul la tine..cum sa te uit ? m'apasa durerea de a te fi cunoscut...de a te fi sarutat, de a te fi dorit..si totusi nu te'am avut.si totusi a fost numai vina mea…azi vreau sa te uit , sa'ti sterg sarutul de pe buzele mele...imi esti in gind… cit am gresit…cite am uitat, dar pe tine de ce nu te pot uita?poate pentru ca ai fost prea mult... ai insemnat mult pentru mine, am sa te pastrez in minte… esti dovada unei perioade fericite.... linga tine m'am simtit libera..m'ai descatusat de durere. ma trezesc cu tine in gind…te'am visat..ma culc cu tine in gind…vreau sa te visez. dar tu ma vei uita primul…sper, prefer sa sufar eu…decit tu si'n tacere si singuratea..sa'mi pling durerea… ai fost prea mult pentru mine…

2 comentarii: