duminică, 9 ianuarie 2011

inima mea!

imi simt inima cum bate si imi zdruncina gindurile. inima mea care se spune ca pastreaza in ea toate sentimentele, toate trairile, toate durerile, tristetile, bucuriile.. intr'o seara de vineri, in loc sa ma bucur de weekend, in loc sa rid cu sora mea, sa ma distrez, stau intinsa pe canapea si imi ascult inima batind, gindindu'ma la lucruri ce nu inseamna nimic? sunt o sentimentala ,stiu asta mai bine decit orice si nu cred ca ma voi schimba vreodata... vreau sa scriu, vreau sa ma eliberez sufletului meu pentru ce am facut azi. oricum o sa mor, orcum voi fi uitata si oricum, chiar daca acest text va fi gasit. nimeni  nu va sti cum am fost.
 imi vine sa pling, dar nici macar nu stiu de ce. am o viata perfecta, o viata pe care multi o doresc.oricum, poate miine voi fi fericita. si daca nu miine, sigur poimiine. fiindca asa e viata. caderile sunt doar pentru a ne aduce aminte cine suntem, apoi viata ne ofera un sprijin ca sa ne putem ridica din nou, mai puternici si mai siguri pe noi. in cateva zile voi uita de tot din seara asta, de toata durerea, de toate gindurile negre, pentru ca miine dimineata va rasari soarele si o sa zimbesc la el. toti cei care mi'au facut rau , toti cei care mi'au frint inima si au facut'o sa plinga se vor preface in scrumul de la tigara mea, iar eu voi fi fericita, cu adevarat FERICITA...

Atunci inima mea va bate mai tare si ma va zdruncina, prabusindu'ma. atunci ea imi va aduce aminte de serile ca cea de acum, dar eu o sa le privesc cu fruntea ridicata. dar inima mea va fi mereu aceeasi si va bate , in interiorul aceluiasi trup, in acelasi ritm imbatator si schimbator. va fi mereu aceeasi, cea care imi aminteste cine sunt... Inima mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu