miercuri, 5 ianuarie 2011

Clipe.

imi doresc sa te fi avut pentru macar o clipa pentru mine. mi'as fi dorit ca acea clipa sa nu se sfirseasca, sa dureze o eternitate. o eternitate dulce, plina de caldura si tandrete. mi'as fi dorit sa te fi imbratisat atunci, tii minte? te mincam din priviri. Recunosc, am fost prea timida si'acum regret. regret ca am pierdut ocazia de a te avea doar pentru mine, de a ma agata de tine. de a nu iti da drumul niciodata si de a te pastra pentru totdeauna linga mine. mi'as fi dorit sa fi fost al meu pentru o clipa. o clipa si atit.. mi'ar fi fost de ajuns. acea clipa m'ar fi facut fericita.
Da, poate apoi as fi regretat ca te'am pierdut.. dar as fi fost fericita ca am trait acel moment atit de ademenitor. poate as fi suferit, dar as fi stiut ca ai fost pentru o clipa acolo pentru mine, imbratisindu'ma cald. apoi te'ai fi evaporat, ai fi disparut si m'ai fi lasat singura.
si totusi, poate nu mi'as dori sa te fi avut nici pentru o clipa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu