miercuri, 5 ianuarie 2011

Ma faci sa ma simt a ta.


Ma faci sa ma simt a ta. iti apartin gindurile mele,respiraţia mea,trupul meu. fa ce vrei cu mine! fa'ma sa tac cind vrei tu,fa'ma sa'mi pierd respiratia in sarutarile tale! am inceput sa te iubesc si nu ma mai pot opri.pentru tine renunt la ceea in ce credeam inainte si nu imi pare rau o clipa,pentru ca imi dai in schimb o fericire cu miros de soare....ai o fata de inger si abia respir cind te curpind in sarutari.m'ai salvat de fricile mele.mi'ai daruit lumina si as vrea sa'ti multumesc intr'o zi,dar ai ride de mine...Uneori imi zici ca nu ma iubesti...dar nu te cred.buzele tale imi spun altceva...toti imi spun ca ma faci sa sufar...dar nimeni nu stie ce culoare au ochii tai cind esti cu mine...nimeni nu stie ...numai eu.

3 comentarii: