duminică, 9 ianuarie 2011

Despartire..

nu mai pot respira,nu mai pot vedea,fiecare lacrima care aluneca pe obrazul meu, este o picatura din dragostea enorma pe care ti'o port. incerc sa scap de ele dar nu pot...inima aceea care odata iti apartinea. sufletul meu...nu este aici....este acolo,oriunde ai fi tu...pentru ca asa cum ai zis odata..ti l'am daruit. ochii mei sunt doar pentru a'mi imagina ochii tai ,ochii aceia care imi aduceau bucurie,imi alinau suferintele,imi faceau trupul sa tremure,inima sa bata  mai tare.nu mai pot privi cerul,pentru ca nu demult ne sarutam,ne iubeam,eram fericiti,iar acest cer imi aminteste de tine cind numaram stelele  ...as vrea macar pentru ultima data sa imi poti auzi bataile inimii,sa imi mingii pielea fina,si sa'mi mai atingi buzele uscate .......vreau sa iti aud din nou vocea spunandu'mi TE IUBESC!!!!
incep sa sper ca  uit de ziua in care te'am pierdut...sper ca tot aceeasi speranta sa ma poata ajuta sa trec si peste noaptea aceasta lunga care urmeaza.

nu credeam ca ultimul sarut va fi atit de plin de suferinta... visez ca te voi avea inapoi odata, ca voi retrai acele clipe minunate, vreau sa mai pot asculta odata melodia noastra fara sa pling, deoarece ma vei avea in bratele tale, ma vei stringe tare la pieptul tau,iar eu ma voi simti protejata...intr'o zi un fulg iti va atinge obrazul sau buzele...nu il alunga..pentru ca acela sunt eu...atingandu'te,dorindu'te si soptindu'ti cit de mult te iubesc...poate odata imi vei auzi glasul si te vei intoarce la mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu